آئلمان
آئلمان

رفتم وبلاگ دیگم

 

 

همین که آهنگش شروع شد اشک منم شروع کرد به ریختن

 

چراشو نمیدونم؟؟؟

 

زخمی بر پهلویم است ،

 

 

روزگار نمک میپاشد

 

 

و من پیچ و تاب میخورم

 

 

و همه گمان میکنند که میرقصم !

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه
ساعت10:55---27 آبان 1392
خخخ برادر خوب شد گفتی آئلمان معنیش چیه میخواستم ازت بپرسم ولی یادم رفت
خواهش برادر خخخخخخخخخ


حمید
ساعت15:55---26 آبان 1392
برادرم معنیش چیه به من بگو
من برادرم؟؟؟؟ من مامان شایانم خخخخخخخخخخ اگه منظورت از معنی آئلمان هست....... آئلمان یه نوازنده ترکه


reza
ساعت21:35---22 آبان 1392
گاهی دلم بی هوا ، هوایت را می کند . . .

هوای تو ، تویی که هیچ وقت هوایم را نداشتی !
ممنون اشک باران عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: غمگینانه، باران غم، عاشقانه، ،
نویسنده : مامان شایان